Do pokračujícího projektu jsou zapojeny následující instituce: DD Horní Planá, DD při MŠ ZŠ a SŠ pro sluchově postižené České Budějovice, DD Písek a Salesiánské středisko mládeže České Budějovice. Projektu se účastní psychologové, speciální pedagogové a vychovatelé.
Lektoři, kteří pracují s dětmi a mladistvými, pozorují pozitivní změny v komunikaci ve školním prostředí, zejména v kolektivu dětských domovů. Také zaznamenávají pokrok v oblasti zvládání problémových situací a zdůrazňují důležitost individuálního časového přístupu k řešení různých stresových situací. Děti vykazují méně impulzivní chování a promýšlejí své reakce na negativní situace.
Na samém začátku práce s dětmi si lektoři všímají, že děti mají zájem o práci s metodou a zdá se, že přemýšlí nad danými úkoly. Psychologové a speciální pedagogové vidí první pozitivní vlivy metody u dětí, které jsou jim svěřeny do péče. Věří, že metoda bude pro děti i nadále přínosná a pozorují, že jejich kognitivní funkce se rozvíjí, což podporuje jejich schopnost myslet a učit se.